6 mei 2012

Vanuit de auto

Regelmatig maak ik foto's vanuit de auto,
ondanks de snelheid zijn ze best goed,
soms moet ik ze een beetje bewerken,
maar ach dat is toch niet zo erg.


Achterste molen, Hellouw A15

Knooppunt Ridderkerk

Brieneoord brug

Kubuswoningen,  Rotterdam

Wirwar van masten

Erasmusbrug
Vasteland en Golden Tulip Hotel (zwarte gebouw)

Monument de boeg, helemaal rechts.
Het kleurrijke beeld heet "Marathon"

Unilever gebouw

Molens Kinderdijk

Molens Kinderdijk

Ned. Herv. Kerk - Nieuw Lekkerkerk

Watertoren - Nieuw Lekkerkerk

Korenmolen de Liefde - Streefkerk

Buren

Molen de Prins van Oranje, Buren

Ganzen bij de pont

Boerderij in Wilnis

De Veenmolen, Wilnis

De Adriaan, Haarlem
                               

De Adriaan, Haarlem

3 opmerkingen:

wil zei

Ze zijn zeker goed, de rijdende foto's. Ik weet nog wel dat je regelmatig experimenteerde, als we in de auto reden.
En jullie veelvuldige ritten richting Rotterdam, zijn mooi verbeeld.
De laatste twee van de Adriaan weet ik nog wel want ik zat er naast.

Wil

Lien de Groot zei

En het blijft leuk om te doen, vaak mislukken ze volledig want dan schiet er iets onverwachts langs.
En Photo Shop Elements helpt natuurlijk ook een beetje.

wil zei

Ik had maar weer iets geprobeerd, Lien

Wil