6 mei 2012

Avond wandelingen

Na het eten gaan we (mijn schoonzus en nog een paar dames en ik) regelmatig een eind wandelen, 
is goed voor het luie vet, natuurlijk neem ik mijn camera mee, 
want je komt vaak mooie dingen tegen.

Beetje oppoetsen

Beetje water voor mijn veren


Een galloway is een hoornloos, meestal zwart behaard runderras dat oorspronkelijk uit Schotland komt. 
Galloways worden vaak in natuurgebieden ingezet als grote grazers
Ze hebben weinig zorg nodig en zijn niet agressief.

Het is goed he, je kunt roepen wat je wilt

Lila hart

Mooie bloesem

Pa en Ma en hun elf jonge, hoeveel zullen er nu nog zijn?

Wij noemen het, het perenlaantje

Tegenlicht

Vijver

Wetland uitkijkpost

Wetland

Dijkhuisje


Gotisch huis met zijn trapgevel stamt uit de vijftiende eeuw. 

De gevel is van baksteen in kruisverband. 
De elf trappen op de top zijn afgedekt met voor gekraagde baksteen. 
Het is gebouwd als woonhuis. 
Ooit heeft gildemeester H. Schut er gewoond

1 opmerking:

wil zei

Gelukkig ze staan er weer op je foto, ik weet bij god niet waarom ze eruit gegooid werden. Leuk zoals de gans water drinkt.
En je boom met al die bloesem, gewoon schitterend.

Wil