28 mei 2012

Altijd mijn Camera bij de hand.

Ik heb heel vaak mijn camera mee als we ergens heen gaan, 
dit levert dan nog weleens aparte en leuke foto's op. 
Hier een klein impressie van wat ik zoal tegen kom.
Even Tanken.

Toch er even bij zetten, ik vind hem gewoon leuk.
Jim toen hij nog heel klein was.

Mast bij Lopik.

Lichtstrepen vanuit de auto.

Onderdeel van mijn auto.

En hij rijd lekker!!! Ja, ja, maar niet heus.

Niet in de camera kijken hoor.
Wel een mooie motor.

Rally auto's.

Rally auto's

Race Hond.
Deze hond reed lekker met zijn baasje mee.

Spiegeling van onze vorige auto.

Hier zou ik best op willen scheuren.

Wit / Gele Volkswagenbus.

Weerspiegeling van de Arena.

Brandweerwagen uit Enosburgh.
We kwamen deze brandweerwagen tegen langs de weg vlakbij Leerdam.

Arnold.

Onderkant van een hele grote Berenklauw, heel erg giftig.

ELDORADO, maar niet in gebruik.

Geel monster.


Wie weet wat voor een auto dit is?

Bijna geen stam meer, maar wel doorgaan.
Een echte volhouder.

3 opmerkingen:

wil zei

Lien. wat een lieve foto van mijn nog kleine JIm.
Dat hondje was denk ik bij Vos Motorhuis voor de deur!
Ik was niet bij alle foto's maar wel bij verschillende.

Altijd weer leuk om dat te zien.

Wil

wil zei

Je hebt weer andere dingen dan ik hoe heb je de reactie deel gedaan, zodat je er bericht van krijgt.

Wil

wil zei

Lien, wil je de foto van Jim, naar mij door sturen. Want die heb ik niet een hij is zo lief.

Wil