3 december 2012

Gorinchem en Leerdam

Van de zomer zijn we naar Gorinchem (Gorkum) en Leerdam geweest.
Leerdam zijn we wel vaker geweest maar ik had nog nooit foto's daar gemaakt.
Het centrum van allebei is mooi, Gorinchem is wel mooier.


Dit huis heet... Dit is in Bethlehem

De Grote Toren van Gorinchem

Gorcums Museum en de Grote Markt

Fontein

Aparte beelden

Er was toen een tentoonstelling van
Oog in oog met de martelaren
Doorkijkje

Allemaal Geraniums

Bootjes in de Linge

Trapgevel en mooie luiken

Balkons boven het water

De Linge

De Glasblazers van Leerdam

Grote Kerk Leerdam
Dit zijn drie foto's, ander kreeg ik de kerk er niet op

Grote Kerk Leerdam


Prachtig orgel

Preek gestoelte

Gods woorden








1 opmerking:

Wil zei

Hoi lien,
Het centrum van Gorkum ziet er zeker heel moi en oud uit. Ik kan me alleen het water met die leuke overhangende panden herinneren, en ook de sluis. Maar ik wist niet dat de Linge hier uitmonde. Wij zijn hier ik meen in 2009 geweest. Toen we naar de Biesbosch zijn geweest. En hebben we eigenlijk alleen maar rond gereden in Gorkum. Leerdam zijn we nog nooit geweest, dus dat is voor mijn onbekend, maar het staat zeker nog op mijn verlanglijstje.
Gr. Wil