15 april 2012

Insecten

Een overzicht van verschillende insecten.


Akker Hommel


Bij op blad


Blaaskopvlieg


Bladhaantje


Bruine Sprinkhaan


Citroen Zweefvlieg


Coloradokever vliegt uit


Coloradokever


Gestreepte Schildwants


Gewone Oever Libel

 Bij met stuifmeel


Bloesem en Mot


Steenrode Heidelibel


De een duwt de ander naar huis....


Vuurjuffer


Lieve Heers Beestjes


Oever Libelle


Papierwesp ( hij schraapt hout van de boom )


Pyjama Zweefvlieg


Lantaarntje


 Nimf van de Grauwe Veldwants


Hongerige Wesp


Zuringswantsen


Rode Soldaatje


Rode Soldaatje


Grote Sabelsprinkhaan ( ± 27 tot 38 mm )


Steenhommel


Twee bijen, dit is een bewerking hoor


Rozenkever


Heel klein slakje


Zweefvlieg - Grote Langlijf


Zweefvlieg

2 opmerkingen:

Wil zei

Weer een stel bekende foto's voor mij,in mijn tuin en tijdens onze uitstapjes gemaakt. Die ritten ga ik toch wel missen.

Wil

Lien de Groot zei

Die missen we zeker, ik denk er nog vaak aan terug.
Ik ben nu met panorama fotot's bezig, ook erg leuk en de bloemen ga ik ook nog veranderen.